پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز – 100 ماده ای - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز : 40 ماده ای - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس خود آگاهی خصوصی - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
فهرست سوگیری شخصی- گرایش خود شکوفایی - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
سنجش خود آرمانی و خود واقعی - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
آزمون سنجش رشد روانی اریکسون - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس نیاز به شناخت - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس خلق و خو – اقتباسی از EAS - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
آزمون آمایه پاسخ جامعه پسندی - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
پرسشنامه روابط چند بعدی بدن - خود 46 ماده - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس رفتار دوستانه 40 ماده - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
انجام پایان نامه های مختلف در حوزه ی مدیریت mba و سایر رشته ها مخصوصا فصل چهارم - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
شاخص های مرکزی - سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
5 نکته درباره تکنولوژی - یکشنبه یکم بهمن ۱۳۹۱
شناخت از منظر فلسفه، روان‏شناسي و اسلام   - دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۱
شبکه روابط آشکار یا پنهان ؟ - دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۱
فاوت بین پژوهش در عمل action research  و پژوهش در عملیات operational research؟ - شنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۱
تحلیل شبکه اجتماعی - جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۱
تئوري يا نظريه ي رويه FACET - چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۱
روری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در دوران سنجی (قسمت سوم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای راش - چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۱
تبیین ویسکوزیته روانی براساس مدل فازی   - دوشنبه هجدهم دی ۱۳۹۱
 مراحل چهارگانه تحقيق در ايران - یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۱
فلسفه و تاریخ علم اندازه گیری روانی - یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۱
مردم‌نگاری شبکه‌ای یا شبکه‌نگاری چیست؟   - شنبه شانزدهم دی ۱۳۹۱
سنجش و اندازه گيري در ايران - دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
آشنايي با معرفت شناسي   - دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
اصول فلسفه و روش رئاليسم (معرفت شناسي علم) - دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
علم - دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
اندازه گیری چند رویه ای راش (Many-facet rasch measurement) - یکشنبه دهم دی ۱۳۹۱
موضوعات لازم برای تدریس خصوصی آمار و روش تحقیق - شنبه دوم دی ۱۳۹۱
نظريه ي تعميم پذيري (Generalizability theory) به عنوان نظريه اي براي مطالعه ي رويه ها(facet)ي موجود - پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مروری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در دوران سنجی (قسمت سوم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای راش - پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مروری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در روان سنجی (قسمت چهارم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای ارزشی - پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مقایسه مدل های اندازه گیری (کلاسیک و سؤال پاسخ) از لحاظ برآورد پارامترهای سؤال و توانایی - پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
احاطه بر حوزه ي محتوايي پژوهش به عنوان پيش نياز استفاده از روش هاي اندازه گيري و آماري - چهارشنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۱
بعد یابی یا تحلیل عامل بر اساس نظریه ی سوال پاسخ - پنجشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۱
اینترنت به عنوان عامل برقراری عدالت در حوزه های آموزشی و پژوهشی - سه شنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۱
تحليل تشخيصي يا تحليل تميز - دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
رگرسيون لوژستيك (لوجستيك) - دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
پارادايم هاي پژوهش - دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
آیا بهتر است در کلاس های کنکور موسسات مختلف شرکت کنیم یا مدرس و معلم خصوصی بگیریم؟ - یکشنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۱
آي دی مربوط به اسکایپ - شنبه هجدهم آذر ۱۳۹۱
روان شناسي سنجش و اندازه گيري   - جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس بلوغ ایمان - مقیاس یازدهم - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
عاطفه نسبت به فقرا - مقیاس دهم - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دین داری - باستون - مقیاس نهم   Batson's Quest Scale   - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس عوامل فقیر - مقیاس هشتم - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس ویژگی های افراد فقیر - مقیاس هفتم  ch‎aracteristics of Poverty Sc - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دین داری - آلپورت - مقیاس ششم    - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دنیا گرایی - مقیاس پنجم    - پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱