سنجش و اندازه گیری
پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز – 100 ماده ای
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز : 40 ماده ای
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس خود آگاهی خصوصی
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
فهرست سوگیری شخصی- گرایش خود شکوفایی
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
سنجش خود آرمانی و خود واقعی
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
آزمون سنجش رشد روانی اریکسون
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس نیاز به شناخت
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس خلق و خو – اقتباسی از EAS
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
آزمون آمایه پاسخ جامعه پسندی
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
پرسشنامه روابط چند بعدی بدن - خود 46 ماده
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
مقیاس رفتار دوستانه 40 ماده
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
انجام پایان نامه های مختلف در حوزه ی مدیریت mba و سایر رشته ها مخصوصا فصل چهارم
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
شاخص های مرکزی
-
سه شنبه سوم بهمن ۱۳۹۱
5 نکته درباره تکنولوژی
-
یکشنبه یکم بهمن ۱۳۹۱
شناخت از منظر فلسفه، روانشناسي و اسلام
-
دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۱
شبکه روابط آشکار یا پنهان ؟
-
دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۱
فاوت بین پژوهش در عمل action research و پژوهش در عملیات operational research؟
-
شنبه بیست و سوم دی ۱۳۹۱
تحلیل شبکه اجتماعی
-
جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۱
تئوري يا نظريه ي رويه FACET
-
چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۱
روری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در دوران سنجی (قسمت سوم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای راش
-
چهارشنبه بیستم دی ۱۳۹۱
تبیین ویسکوزیته روانی براساس مدل فازی
-
دوشنبه هجدهم دی ۱۳۹۱
مراحل چهارگانه تحقيق در ايران
-
یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۱
فلسفه و تاریخ علم اندازه گیری روانی
-
یکشنبه هفدهم دی ۱۳۹۱
مردمنگاری شبکهای یا شبکهنگاری چیست؟
-
شنبه شانزدهم دی ۱۳۹۱
سنجش و اندازه گيري در ايران
-
دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
آشنايي با معرفت شناسي
-
دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
اصول فلسفه و روش رئاليسم (معرفت شناسي علم)
-
دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
علم
-
دوشنبه یازدهم دی ۱۳۹۱
اندازه گیری چند رویه ای راش (Many-facet rasch measurement)
-
یکشنبه دهم دی ۱۳۹۱
موضوعات لازم برای تدریس خصوصی آمار و روش تحقیق
-
شنبه دوم دی ۱۳۹۱
نظريه ي تعميم پذيري (Generalizability theory) به عنوان نظريه اي براي مطالعه ي رويه ها(facet)ي موجود
-
پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مروری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در دوران سنجی (قسمت سوم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای راش
-
پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مروری بر پژوهشها: روی آوردهای نوین در روان سنجی (قسمت چهارم) مدلهای نظریه سؤال - پاسخ، مدلهای ارزشی
-
پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
مقایسه مدل های اندازه گیری (کلاسیک و سؤال پاسخ) از لحاظ برآورد پارامترهای سؤال و توانایی
-
پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱
احاطه بر حوزه ي محتوايي پژوهش به عنوان پيش نياز استفاده از روش هاي اندازه گيري و آماري
-
چهارشنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۱
بعد یابی یا تحلیل عامل بر اساس نظریه ی سوال پاسخ
-
پنجشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۱
اینترنت به عنوان عامل برقراری عدالت در حوزه های آموزشی و پژوهشی
-
سه شنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۱
تحليل تشخيصي يا تحليل تميز
-
دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
رگرسيون لوژستيك (لوجستيك)
-
دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
پارادايم هاي پژوهش
-
دوشنبه بیستم آذر ۱۳۹۱
آیا بهتر است در کلاس های کنکور موسسات مختلف شرکت کنیم یا مدرس و معلم خصوصی بگیریم؟
-
یکشنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۱
آي دی مربوط به اسکایپ
-
شنبه هجدهم آذر ۱۳۹۱
روان شناسي سنجش و اندازه گيري
-
جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس بلوغ ایمان - مقیاس یازدهم
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
عاطفه نسبت به فقرا - مقیاس دهم
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دین داری - باستون - مقیاس نهم Batson's Quest Scale
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس عوامل فقیر - مقیاس هشتم
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس ویژگی های افراد فقیر - مقیاس هفتم characteristics of Poverty Sc
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دین داری - آلپورت - مقیاس ششم
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
مقیاس دنیا گرایی - مقیاس پنجم
-
پنجشنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۱
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
...
→
Powered by
BLOGFA.COM